Gyakran ismételt kérdésekadminIKRON2019-02-06T13:55:14+00:00
Az igényléstől számítva, mennyi időn belül végzik el a bekötést?
Hivatalosan 15 napon belül, viszont munkától függően, általában ettől hamarabb, akár már az igénylés másnapján is.
Lehet-e szüneteltetni a szolgáltatást, és mennyibe kerül?
Igen lehet. Kábeltévé esetében 270 Ft a havidíj, internet esetében 530 Ft.
Hogy lehet a szolgáltatást megszüntetni?
A felmondást csak írásos formában, postai úton címünkre eljuttatott levélben vagy személyesen ügyfélszolgálatunkon történő bejelentéssel tudjuk elfogadni.
Hibabejelentés, meghibásodás esetén van-e kiszállási díj?
Nincs kiszállási díj.
Milyen fizetési módok lehetségesek?
Postai csekk, átutalás, csoportos beszedés, személyes fizetés ügyfélszolgálatainkon.
Van-e a cégnek webmail szolgáltatása?
Igen van a www.hht98.hu web oldalunkon keresztül érhető el.
Hol van ügyfélszolgálatuk, és mikor van nyitva?
Újszentmargita: hétfő – 8-12 óráig; szerda – 8-12 és 14-17 óráig
Tiszacsege: csütörtök – 9-14 óráig; péntek – 8-10 óráig
Tiszaújváros: szerda – 9-12 és 13-17 óráig.